وبینار استراتژی های صنعت غذا و نوشیدنی ایران ۱۴۰۰
صنعت غذا در ایران از جمله صنایع مهم با پویای داخلی است. زمینه کلیدی رشد این صنعت، غذاها و نوشیدنی های حلال است. شرکت های داخلی بیش از ۹۵% از کل فروش مواد غذایی در ایران را به خود اختصاص داده اند. ایران در کل منطقه از جایگاه ویژه شرکت های بومی غذایی برخوردار است، زیرا در منطقه خاور میانه شرکت های چندملیتی بخش عمده ای از سهم بازار را دارند. در این صنعت، انتخاب استراتژی مناسب بازارگرا، شبکه توزیع، تحقیق و توسعه و منابع انسانی برای موفقیت یک کسب وکار بزرگ، متوسط و کارآفرین اهمیت زیادی دارد
با شروع بحران کرونا، صنعت غذا و نوشیدنی از صنایعی بود که با ریسک اندک تا متوسط مواجه شد و بیشتر شرکت های فعال با افزایش فروش و تغییر ذائقه مشتری مواجه شدند که می تواند به روندهای جدید غذایی و نوشیدنی در آینده منجر گردد. همچنین در سال جاری با افزایش نرخ تورم مواجه بوده ایم که برای صنعت غذا و نوشیدنی ریسک ها و چالش های قیمت گذاری داشته است.
در این وبینار در خدمت چند نفر از فعالان حوزه صنعت غذا و نوشیدنی هستیم تا با استراتژی ها و راهبردهای این صنعت برای سال ۱۴۰۰ آشنا شویم.
سخنرانان:
دکتر علی داوری، فرزین عطایی یار، محمد زارع، امیر فردیس
جهت دریافت بلیت رایگان وارد لینک زیر شوید
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
🔗https://t.me/ent_dba_mba
🔗https://instagram.com/utent.dba.mba
نظرتان را درمورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید