بازدید دانشجویان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران از مجموعه دیجی کالا، با همت دفتر آموزش‌های کاربردی در تاریخ 08/10/1400  انجام گرفت. از جمله اهداف این بازدید می‌توان به آشنایی دانشجویان با مکانیسم‌ها، سیستم‌ها و ساختار سازمانی به کار گرفته شده در مجموعه دیجی کالا و همچنین بازدید از بخش‌های مختلفی چون مرکز دانش، محیط کار پرسنل، بخش مارکتینگ، انبار و بخش لجستیک اشاره کرد.

شرکت دیجی کالا گروهی از اپلیکیشن‌های مختلف را در زمینه‌های مختلفی همچون پست، تجارت الکترونیک، محتواسازی، مالی و نوآوری به منظور سازمان‌دهی به ساز و کارهای خود و خدمت رسانی به مشتریان به کار گرفته است و به این شرکت کمک کرده تا زنجیره ارزش‌های خود را تکمیل نماید.

شرکت دیجی کالا هم اکنون با در اختیار داشتن بیش از 8200 پرسنل مستقیم در بیش از 480 رده شغلی مختلف در 31 استان ایران مشغول خدمت رسانی است و قریب به 80 درصد از پرسنل این شرکت در بخش‌های توزیع، انبار، امور مشتریان و محتوا فعالیت دارند.

فروشندگان فعال در بخش مارکت پلیس دیجی کالا نیز در سال 99 به طور متوسط ماهیانه 510 میلیون ریال فروش داشته‌اند و در این میان یکی از فروشندگان موفق شده است به فروش 580 میلیارد ریالی در سال 99 دست یابد.


نظرتان را درمورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید

گزارش بازدید دانشجویان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران از مجموعه دیجی کالا
آموزش های آزاد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران