فروشگاه‌های هایپرمی مشتری دوره های کسب و کار دانشکده کارآفرینی شد!

 

با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی، پرسنل این شرکت خواهند توانست از خدمات آموزشی و دوره‌های کسب و کار دانشکده کارآفرینی بهره‌مند شده و ضمن توسعه فردی و افزایش توانمندی‌های خود،کیفیت فعالیت‌هایشان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای را نیز ارتقا بخشند. بر این اساس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در زمینه آموزش‌های آکادمیک، تحقیقات و پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای با فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی همکاری خواهد کرد. 

 

این تفاهم‌نامه سه ساله به امضای علیرضا مصفا، مدیرعامل شرکت بازرگانی سامان اندیشان امرتات و علی داوری معاون اداری و مالی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران رسیده است. بر اساس این تفاهم‌نامه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران توانمندی‌های آکادمیک خود را به منظور ارائه خدمات آموزشی حرفه‌ای و همچنین توانمند سازی نیروهای هایپرمی از طریق برگزاری دوره‌های تخصصی کسب و کار در اختیار این شرکت قرار خواهد داد. از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به انتقال تجربیات، ایده‌پردازی، استفاده از استارتاپ‌های دانشگاهی و پایان‌نامه‌ها و تحقیقات دانشجویان در حوزه‌ی کسب و کار و توسعه خدمات به مشتریان اشاره کرد.

 

معاون دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در حاشیه جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری ضمن تمجید از توجه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی به ضرورت بهره‌مندی پرسنل آن مجموعه از آموزش‌های کاربردی و آکادمیک گفت: «این همکاری باعث می‌شود جدیدترین دستاوردهای علمی و کاربردی حوزه کسب و کار در اختیار پرسنل هایپرمی قرار بگیرد.

 

ظرفیت‌های تحقیقاتی و علمی دانشگاه می‌تواند به طرح‌های تحقیقاتی، بازاریابی و حل مشکلات و چالش‌های پیش روی فروش و خدمات هایپرمی کمک کند.»

 

مدیرعامل شرکت بازرگانی سامان اندیشان امرتات نیز در خلال جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری با دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به برخی از دغدغه‌های این مجموعه اشاره کرد و گفت: «در کنار فروش، بهبود خدمات و مشتری مداری، دغدغه اصلی مدیریت فروشگاه‌های هایپرمی است و ما قصد داریم با همکاری دانشگاه آن را توسعه دهیم.»

 

وی در ادامه اضافه کرد: «آموزش کاربردی مفاهیم علمی حوزه کسب و کار، در توانمند سازی و ایجاد بهره‌وری بیشتر  نیروی انسانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای موثر است.»

 

منصور عالی‌پور، رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز در همین ارتباط تأکید کرد که هایپرمی از تحقیقات دانشگاهی و استارتاپ‌هایی که به توسعه فروش و موضوع مشتری مداری این شرکت کمک کند، حمایت خواهد کرد.

 

دفتر آموزش‌های آزاد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران تا اکنون دوره‌های متنوع و کاربردی بسیاری را به دانش پذیران علاقمند به توسعه شخصی و شرکت‌هایی که به دنبال ارتقاء سطح علمی کارکنان خود هستند ارائه داده است. از جمله این دوره‌ها می‌توان به:

 

  • دوره DBA گرایش کارآفرینی
  • دوره DBA کارآفرینی سازمان دیجیتال
  • دوره جامع بازاریابی دیجیتال
  • دوره زبان انگلیسی کسب و کار
  • دوره MBA (International MBA) بین الملل
  • دوره MBAکارآفرینی دیجیتال
  • دوره MBA کارآفرینی گرایش بازاریابی
  • دوره MBA کارآفرینی گرایش استاراپ ها
  • دوره MBA کارآفرینی کسب و کارهای خرده فروشی
  • دوره جامع کارآفرینی دیجیتال گرایش علم داده
  • دوره بدنه دانش علم داده کاوی
  • دوره بوت کمپ ایده پردازی برای کارآفرینان آینده
  • دوره Gamification (بازی وار سازی)
  • دوره کارگاه پیشرفته تحلیل گری ارزهای دیجیتال

 

اشاره کرد. شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی نیز در حال حاضر 26 فروشگاه فعال در سرتاسر کشور دارد و مجموعا 2 هزار نفر در این شرکت مشغول به کار هستند و تا پایان سال دو فروشگاه بزرگ دیگر نیز توسط این شرکت افتتاح خواهد شد.

 

 


نظرتان را درمورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید

امضای تفاهم نامه هایپرمی و دانشکده کارآفرینی
آموزش های آزاد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران