دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می کند

  •  اولین وبینار تخصصی بازاریابی دیجیتال در سلامت
  • مدرسان کارگاه: دکتر نادر سید امیری و دکتر سیدعلیرضا متولیان
  • این دوره با هدف آشنایی با مباحث پایه بازاریابی دیجیتال و نیز آشنایی علاقه مندان با روش ها، ابزارهای بازاریابی دیجیتال و فرصت های موجود در صنعت سلامت طراحی و تدوین شده است. مهمترین مباحث دوره که علاقه مندان در این وبینار با آن آشنا می شوند: شامل بازاریابی و مفاهیم آن، بازاریابی نسل سوم و چهارم، بازاریابی دیجیتال فراتر از بازاریابی، بازاریابی دیجیتال و استراتژی ها، مدل اسراتژیک بازاریابی دیجیتال، معرفی ابزارهای بازاریابی دیجیتال، بازاریابی دیجیتال در سلامت و معرفی فرصت ها و محدودیت ها است.

          این وبینار را به دوستان خود معرفی کنید

زمان:23 و 25 شهریور
ساعت:13-17
جهت ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایید
http://samad.tums.ac.ir/Courses/Details/2465