# کد دوره قیمت کل پیش پرداخت تعداد اقساط فاصله اقساط تاریخ شروع ثبت نام تخفیف
1 1 8,000,000 ریال 8,000,000 ریال 0 قسط 1 ماهه 1400/03/02
بدون تخفیف

 گیمیفیکیشن (Gamification )یا بازی ‌وارسازی  

به معنای استفاده از نمادها، المان های  بازی در یک محیط سازمانی است و هدف از آن در گیر کردن، جذب کردن مخاطب و آموزش های لازم به کارکنان سازمان است. گیمیفیکیشن یکی از ابزارهای می باشد که می توان در تامین کنندگان، خریداران، کارکنان، مشتریان به صورت کارآمد ایجاد انگیزه جهت همکاری کرد
همواره مدیران سازمان ها، مشاوران و موسسین استارت آپ ها به دنبال یک خواسته واحد بوده اند
-    چگونه مشتریان را  را ترغیب به خرید کنیم؟
-    چگونه کارمندان را ترغیب به فعالیت کنیم؟
-    چگونه استراتژی جدید را در سازمان اجرایی کنیم؟
-    چگونه همکاران خود در سازمان را به استفاده از نرم افزار های مورد نظر ترغیب کنیم؟
-    چگونه مشتریان را ترغیب به شرکت در یک مسابقه نماییم؟
-    چگونه مشتریان را ترغیب به خرید مستمر از محصولات و خدمات شرکت نماییم؟
-    چگونه تامین کنندگان را به همکاری بهتر ترغیب کنیم؟

در پاسخ به سوالاتی مانند موارد فوق، دنیای مدیریت پیشنهادی ارائه کرده است که می توان از عناصر بازی در فضای کسب وکار استفاده نمود
بازی ها  از قدیم و الایام در زندگی افراد وجود داشته است وبسیاری از مردم اعم از پیر و جوان به آن علاقمند بوده اند و با جان  و دل آن را انجام می دادند؛ حتی گروهی به بازی ها  اعتماد و اعتقاد پیدا می کردند
در دوره Gamification  دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران تلاش می شود تا عناصر جذاب بازی ها را شناسایی  کرده و به شیوه ای مناسب در فضای کسب وکار آنها را به کار برد. 
یعنی فرایند ها، استراتژی ها، فروش محصولات و خدمات را بتوان amify کرد . و حتی بتوان بسیاری از قسمت های سازمان را به  Gamifyترویج کرد
به این ترتیب در دوره های آزاد و کاربرد Gamification  (بازی وار سازی) می توانیم
-    مشتریان  را برای خرید Gamify کنیم
-    کارمندان را برای اجرای یک فرآیند Gamify کنیم
-    همکاران را برای استفاده از  نرم افزارGamify کنیم
-    تامین کنندگان را به همکاری بهتر Gamify کنیم
-    اجرای استراتژی جدید را در سازمان Gamify کنیم
-    و بسیاری از خواسته ای  دیگر در سازمان ها را Gamify نموده و به این ترتیب خروجی بهتری از اقدامات مدیریتی حاصل گردد
اهداف دوره:
-    مروری بر مفاهیم پایه Gamification در کسب وکار
-    مرور مدل های بازیکنان ( کارکنان و مدیران سازمان ) بر اساس مدل بارتل 
-    مرورمدل های رفتاری کارکنان و بازی کنان براساس HEXAD
-    نحوه Gamify کردن فرایند ها
-    نحوه Gamify کردن مدل کسب و کار
-    نحوه Gamify کردن استراژدی  ها
-    نحوه Gamify کردن مشتریان سازمان
-    انجام تحلیل میزان مشارکت بازیکنان
-    مرور یک مثال در حوزه Gamification کارکنان سازمان (تیم)
مخاطبان دوره:
مدیران سازمان
کارآفرینان
صاحبان کسب وکار
کارکنان ارشد سازمان
دانشجویان علاقه مند به حوزه Gamification
 این دوره به صورت کاملا کاربردی و به تدریس یکی از به نام ترین اساتید کشور ارائه می گردد
 گواهی نامه:
در پایان دوره گواهی نامه معتبر دو زبانه از دانشگاه تهران(دانشکده کارآفرینی) صادر می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن های مندرج در پوستر تماس حاصل فرمایید
02188225027
02188225028
 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

https://t.me/ent_dba_mba

https://instagram.com/utent.dba.mba

 

 

 


نظرتان را درمورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید