# کد دوره قیمت کل پیش پرداخت تعداد اقساط فاصله اقساط تاریخ شروع ثبت نام تخفیف

DBA سازمان دیجیتال

بازاریابی دیجیتال به لطف سرعت روز افزون ظهور و پیشرفت تکنولوژی‌ها و فناوری‌های جدید طی سال‌های گذشته با روندی شتابان در حال تغییر بوده است. این رویه از یک سو باعث تسهیل فرایندهای بازاریابی شده است و از سوی دیگر پیچیدگی‌هایی را نیز با خود به همراه آورده است. بهره‌گیری درست کسب و کارها از فناوری‌های نوین، این فرصت را به آنها خواهد داد تا با صرف هزینه کمتر و به شکلی موثرتر بازار هدف خود را یافته و در آن نفوذ کنند.

از این رو باید به بازاریابی دیجیتال به عنوان علمی نوظهور نگاه کرد که می‌تواند به رشد و توسعه سریعتر کسب و کارهای کوچک کمک کرده و همچنین انعطاف پذیری و چابکی بیشتری را برای کسب و کارهای قدیمی و بزرگ با خود به همراه آورد. چرا که بازاریابی دیجیتال با در اختیار گذاشتن ابزارهای نوین و به مراتب کم هزینه‌تر در اختیار کسب و کارها، آنها را قادر می‌سازد تا فراتر از محدودیت‌‌های روش‌های سنتی بازاریابی حرکت کنند. بازاریابی دیجیتال، سنجش رضایتمندی مشتری، تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی و تحقیقات بازاریابی را تسهیل کرده است و به کمک دیگر علوم کامپیوتری همچون علم داده، دستیابی کسب و کارها به اطلاعات دقیق و کم هزینه را میسر ساخته است.

همین مزایا، یادگیری و بهره‌گیری از بازاریابی دیجیتال را برای مدیران و کارآفرینان به امری ضروری تبدیل کرده است. دوره          بازاریابی دیجیتال دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران نیز با همین هدف طراحی و ارائه می‌شود تا در نهایت ابزاری قدرتمند و ضروری را در اختیار صاحبان کسب و کار و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار دهد.

 

 


نظرتان را درمورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید