# کد دوره قیمت کل پیش پرداخت تعداد اقساط فاصله اقساط تاریخ شروع تخفیف
1 111111125 400000 بدون پیش پرداخت 5 قسط 2 ماهه 1399/05/25
بدون تخفیف

هدف و ضرورت از برگزاري دوره:
علم بازاریابی طی دو دهه اخیر با ورود زیر ساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات دچار تحولات زیادی شده است. فناوری ارتباطات فرایند بازاریابی را هم ساده کرده و هم پیچیده کرده است. مهمترین کارکرد این علم بین رشته ای تسهیل فرایندهای کسب و کارهای نوپا و کارآفرینان استو این علم به عنوان یک علم نوظهور به کمک کسب و کارهای نوپا آمده است. کسب و کارهای نوپا از لحاظ ساختار و فرایندهای تابع شرایط خاص خود می باشند. بازاریابی دیجیتال برای کارآفرینان رویایی بکارگیری فرایندهای بازاریابی سنتی را که بسیار پرهزینه بوده است را تبدیل به واقعیت کرده است زیرا فرایندهای بازاریابی دیجیتال از نیازسنجی مشتریان تا رضایت سنجی و تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی و تحقیقات بازاریابی با کمک علم داده در بستر فناوری های ارتباطی  و اطلاعاتی بسیار کم هزینه تر، سریع تر و دقیق تر انجام می شود. بنابراین یادگیری بازاریابی دیجیتال برای کارآفرینان و موسسین استارت اپ ها یک ضرورت می باشد. هدف این دوره توانمندسازی افرادی است که یا استارت آپی را در استانه راه اندازی دارند یا کارآفرینانی هستند که نیازمند به کارگیری فرایندهای بازاریابی به صورت تکنولوژیکی هستند.

تعداد ساعت دوره :

120 ساعت

محتوا و سرفصل دوره :

مقدمات و مبانی بازاریابی دیجیتال و معرفی ابزارها
بازاریابی دیجیتال بر اساس سنجه ها( بازاریابی دیجیتال داده محور)

ایمیل مارکتینگ
بازاریابی درونگرا

بازاریابی محتوایی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی

ویدئو مارکتینگ
تدوین استراتژی های ورود به بازار

سئو عملیاتی

Google Analytics  , Web Master Tools S - C
ابزارهای نوتیفیکشن، چت انلاین، نظرسنجی

تحقیقات بازاریابی دیجیتال

تحلیل محتوای شبکه های اجتماعی

بررسی درگیری در برند

تحلیل تعداد لایک ها و کامنت ها در شبکه های اجتماعی

Keyword Frequency at Social Media

Sentiment Analysis at Social Media

مشاهده تمرینات و بررسی نتیجه و خروجی های شرکت کنندگان